Followers

just a post to tell you I still remember


aku tahu pasti ramai yang bertempek pada dinding muka buku,
aku tahu pasti telefon berdering tak henti henti,
kerana aku tahu kau terlalu sering didampingi,
jadi aku berlari mengelak dari sesak keramaian itu,
dan disinilah tempt yang selamat dan aman yg aku temu,
khas buat engkau yang sedang tersenyum tak henti2
mengenangkan ramai yang mengingati,
aku tahu kau akan terkurang kira aku seorang disini
kerana aku tahu kau pasti akan lupa untk baca blog yang usang ini.





hanya ucapan dari hati 
beserta doa yang baik dapat aku beri.

remember this? 
sekarang hanya mampu simpan ketat ketat untuk diri sendiri.
semoga kau baik baik disana. :')
Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke-20 CINTA. 


1 comments:

Apple said...

Cinta itu, dihargai walau sekejap. Dikenang walau bertahun. Semoga yang terlibat akan sentiasa mengenang, sentiasa berhubung dan sentiasa kekal.

Post a Comment