Followers

macam mana




kau kata kau suka
aku kata dah kita cuma boleh berkawan saja
aku dah pesan elak jatuh cinta
aku dah kata soal hati kau aku takde kena mengena
sekarang nak kira macam mana?

berkasih





berkasih biarlah pada yang sudi
bukan pada kawan yang kau dah selesa bersandar dan mengadu itu ini


mengejar biarlah pada yang rela
bukan pada yang kau suka semata mata


bercinta biarlah berpada
bukan sampai dah tak ingat larangan agama





karma




dulu kau kata dia
tak suka dia itu ini

dulu kau bersumpah
takkan jadi mcm dia
mcm itu mcm ini


sekarang, aku mcm tengah menonton siaran ulangan
cerita yang sama
watak yang sama
cuma pelakon berbeza


tahniah.
tahi awak baling tu kena kat kepala sendiri

kawan biar berbatas





tajuk dah ceritakan semuanya
selebihnya jaga maruah sendiri dengan sebaiknya.
sekian